زیباتر میشوم
زیباتر میشوم
تجربه های من از برنامه لاغری برای همیشه

سلاملکم به خدا جون خود خودم

رفتیم روز دوازده

ناشتا 1 لیوان آب

صبحانه ساعت 8.30:  1 فنجون شیر + 1 فنجون کرن فلکس

میان وعده ساعت 9.30:  ا لیوان چای

میان وعده ساعت 10.30: 2 عدد زردآلو کمی ترش ( که چشم و چالِمان درآمد از بس از به مزاقِ ما  ترش آمد)

ناهار ساعت 12.30: تخم مرغ آبپز + گوجه + خیارشور+ نان لواش مدل کاغذی)

چون کلاس داشتم به ناهار محل کار که کوفته بود نمیرسیدم،اینارو زود پختم(در محل کار) و بردم کلاس

و طبق جلسه قبل سریع تو یکی از کلاسای خالی طی یک عملیات ویژه یه ساندویچ خوشمزه برای خودم  درستیدم

گرفتن عکسش خیلی ویژه تر بود (از نگاههای فضول و کنجکاو سایرین)

حجم نوشته شده با توجه به آگاهانه خوردن و زمانیکه داشتم: یک و نیم نان لواش + یکو نیم تخم مرغ +3برش گوجه+3خیارشور.---جای همتون خالی. خداییش غذاهای استرسی خیلی میچسبه همه ی حجم دهَنت پُرِ و داری رو به خفگی میری و مواظبی کسی هم نیاد و این چهره ی دیدنی رو ببینه ولی من موفق شدم

میان وعده ساعت 14.45: استاد لطف فرمودن و یه ربع زنگ تفریح دادن و همه با نظم کامل حمله کردیم به خوراکی ها

من که تخم مرغ جات + الویه + چیپس + و ..... که از جانب دوستان رسیده بود

خوراک من: نصف نون لواش الویه + نصف نون لواش با نصف تخم مرغ + 1برش گوجه+ چند پر چیپس

میان وعده ساعت 17: ا شیشه ماءالشعیر خنک--- به به

 میان وعده ساعت 19.30: 1کاسه سوپ خوری پلو با خورش مرغ ترش+زیتون+سبزی

اهل منزل یه خورش مرغ ترش پخته به اندازه یه هیئت. درسته که همه دوست داریم ولی باید تا چند روز به جای هر وعده میل کنیم تا تموم بشه و جالبه باقیمونده هم میره فریزر .اینم بگم که این حرکت خاص فقط برای چند غذای خاص که مشتاق زیاد داره اجرا و سیاست این برنامه تو اینه که تو اون چند روز اونقدر ازش میخوری که دیگه تا چند ماه کامل از حوس نمیکنی. اگه خواستین اینو بیارن جزء سیاست های منزلتون.مطمئن باشید کارسازه.برا ما که جواب داده.

وعده ساعت:  ؟

  الان که ساعت 22.50 هست هنوز گرسنه جسمی نشدم و تا دلتون بخواد گرسنه ذهنی شدم که همش آب خوردم(امشب باید جلو ...موال ... رختخواب پهن کنم) ولی دیگه حال ندارم بیام اینجا بنویسم پس صبر میکنم تا قبل خواب ببینم گرسنم میشه یا نه (فکر کنم مرغ ترش هئتی کار خودشو کرده و اصلا حس غذا ندارم) اگه چیزی خوردم فردا مینویسم

دیگه میرم ............

 و هیپنوتراپی2 بگوشم و بعدش لالا_

راستی هیپنوتراپی 1 رو امشب ساعت 21 گوش کردم و یه تجربه جالب ازش داشتم که فردا مینویسم

شبتون خوش وخدانگهدارتون باشه تا فردایی شاد و باحال.

پ.ن:

مایعات : آب 7لیوان+2لیوان چای+1بطری چای سبز+افنجون شیر+1 شیشه ماءالشعیر

ورزش خودمو کشتم 10 دقیقه تند راه رفتم

شکلات نخوردم ولی چیپس جاشو گرفت

 



نظرات شما عزیزان:

mehrnaz
ساعت20:41---28 ارديبهشت 1391
akhe khoshgel doros mikoni پاسخ:مهرناز جان مطمئن باش چشمات خوشگل و زیبا ومیبینن --- خجالت کشیدم خوااااااااهر

elham
ساعت14:23---28 ارديبهشت 1391
من خیلی از خوندن وبلاگت انگیزه گرفتم و باعث شد سی دی ها رو سفارش بدم امروز روز سوممه امیدوارم هر دومون موفق بشیم راستی تو چجوری خودتو هنوز وزن نکردی؟؟//
پاسخ:خوشحالم الهام جان که اومدی به این راه زیبا 0--- من واقعا راضی و خوشحالم که دارم با بدنم دوست میشم عزیز به سختی دارم خودمو کنترل میکنم تا ورزن نکنم فکر کن هر روز از جلو ترازو که گذاشتمش زیر مبل رد میشم و میگم هنوز 3هفته نشده آخه هیجان خیلی باحالیه اگه مثل من صبر کنی به حس هیجانیش میرسی خودش یه جور بازی با خودمه


سوها
ساعت0:42---28 ارديبهشت 1391
من ببینم آخرش تو چی میشی؟؟خیلی برام جالبه...پاسخ:واقعیتش برای خودم هم جالبه تا ببینم به کجا میرسم والا همه چی که میخورم -ورزش هم که قربونش برم در حد خودکشون دارم انجام میدم!!!!!!!!! ببینیم تا 49روز دیگه چه پیش آید؟

mehrnaz
ساعت22:24---27 ارديبهشت 1391
vaaaaay man harvaght miam inja ke goshnam mishe bazپاسخ:چرا عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ غصه نخور اینا که آخر غذا ساده و خونگیه؟ بگو خودم برات بفرستم تا دلت غصه نخوره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط بی بی سپندار